Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Lina - 31 juli 2009 23:48

Bokat och klart.

Det blir allinclusive, sol, bad och värme.

400 meter till havet.

Stort poolområde på hotellet.

Syster bjuder, det är helt galet.


Cypern, here we come. :)


Och, så klart, bamsekram till världens bästa pappa som lovat att skjutsa oss till flyget i arla morgon.. ;)


Nu ska jag bara fixa semester.
Och en resväska.
Och räkna ner några veckor.
Sen åker vi! :)

Av Lina - 31 juli 2009 20:26

...jag är så himla mätt!

Jag kommer att rulla hem, orkade inte ta mig hela vägen utan var tvungen att mellanlanda hos syster.


Men gott var det!

Av Lina - 31 juli 2009 10:02

Ja, nu är det sista semesterdagen för ett tag. Attans vad de här veckorna har gått fort...

Nu väntar löpträning på mjukt underlag (mina benhinnor är ack så tacksamma!) och sen lunch på stan, styrketräning på gymmet på vägen hem och sen middag som sagt. Tacos ryktas det om. Yummie! :)


Nä, på med löpardojjorna och iväg.


Bilder från igår;


Bilkö utanför Rättvik


BusHugo följde med ut och inspekterade trädgården


Mitt barndomshem. :) Fint va?



Ovido - Quiz & Flashcards