Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Lina - 28 juli 2009 18:14

Jag är så kass på att ha semester.

Dagarna går och jag får inget vettigt gjort, utan tiden mest bara driver iväg. Hm. Jag får mer gjort efter jobbet än på en hel dag när jag har semester. Betyder det att jag har varvat ner? Borde jag vara glad för det?


Idag har jag iofs varit iväg hela två gånger, fixat lite, varit på biblioteket och lånat åtta böcker, varit på Willys och handlat, bland annat inte mindre än tre pocketböcker och sen hunnit läsa ut en av dem, liggandes på soffan. :) Det jag inte har gjort är dock att städa... Men kvällen är inte över än! :)


Har nyss kommit hem från gymmet och ska slänga mig i duschen nu.

Utan träningen vore jag en halv människa. Var jätteskönt att komma tillbaka till gymmet.
Få saker får mig att sluta grubbla som just träning.

Tur det, när det just nu snurrar som aldrig förr i mitt huvud.
Umeå-Stockholm-Posten-grönkläder-Umeå igen-plugga-söka annat jobb?


Men hur var det nu, det är alltid som allra mörkast innan det ljusnar?


För övrigt kan jag nästan gå normalt efter att..

*varning för äckliga detaljer*

...ha tömt min häl på någon form av gul, illaluktande tjock vätska.

Trevligt, trevligt, gjorde inte just ett dugg ont heller. Harkel.

Det är gånger som den här man önskar man hade någon att hålla i handen eller åtminstone hade någon som kunde hålla i nålen.

Men en bra kvinna reder sig själv, även om det är förbaskat tråkigt i längden.


Det är alltid som allra mörkast innan det ljusnar. *rabblar för sig själv*

Ovido - Quiz & Flashcards