Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Lina - 10 juli 2009 22:44

Har läst mitt antagningsbesked till högskolan i höst och är mer förvirrad än någonsin.


Reserv till Sundsvall, reserv till Umeå men kom in på medieprogrammet jag sökt i Umeå. Men det vill jag ju inte läsa. Eller?


Gah.

Av Lina - 10 juli 2009 21:15

Äh, jag är ju aldrig arg speciellt länge.


Bilder från igår och idag.

Utanför bilfirman. På det INTE djupa stället. Där jag vägrade köra ut ändå och därför fick åka på gräsmattan... ;)



Ibland gillar vi vår chef lite extra mycket...


...idag till exempel. Jäpp. Gräddtårta från Lido är en bra muta.


I övrigt har det här varit en krånglig dag på jobbet, där allt jävlats, från början till slut. Mina underbara kollegor glömde så klart hälften av posten vi skulle ha med oss så jag fick åka tillbaka genom heeeela stan och hämta. Tur för dom att de packat åt mig när jag kom tillbaka för glad var jag INTE. :P

Jag kom hem med en jättestor bula i huvudet, ytterligare några hjärnceller fattigare, huvudvärken from hell, humöret ungefär i knähöjd samt oro över sjuk kollega. :/


Botade det mesta av detta med Ipren, sova middag och en löparrunda i SOLEN som behagade komma tillbaka. Tack!


Sen blev jag lite arg på kvällskvisten, men det är mest för att jag inte vill att människor i min närhet ska må dåligt.

Inte göra mina människor illa. Basta.


Nu har jag roat mig med att fota min axel och skickat som MMS, typiskt intern humor, och nu ska jag nog sova. Kan behövas, känner att huvudvärken är på väg tillbaka. Bulan bultar också. Vad jag gjorde? Slog upp skallen i kanten på dörren till vårt massiva stålnyckelskåp. Gjorde nåt så alldelens vansinnigt ont, allting snurrade och tårarna sprutade.

Lilleskuttårar, som Lisa skulle ha sagt. ;)

Skåpskrället tackade genom att larma. Så klart. Tack. Fick man inte ens lilleskutta i fred utan att halva arbetsplatsen kom älgandes. :P


Så med detta sagt tar jag och lägger mig.

I morgon är det lördag och på lördagar får man sova länge.

Minst till klockan 7! ;)

Av Lina - 10 juli 2009 20:52

Jag hade nyss en hel rad väldigt trevliga saker att skriva om.

Det gick över.

Nu är jag mest bara arg. Eller snarare A R G.

Förbaskadepuckadejäklamänniska. Grrrrr.


Så jag inväntar morgondagen så kanske jag är lite snällare igen.

Så det så.

Ovido - Quiz & Flashcards