Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Lina - 5 juli 2009 20:42

Ja, det var den helgen det.
Inte mycket vettigt gjort trots all tid. Träning, shopping och gräl.

Well, well.
Får hoppas att nästa helg blir roligare.

Idag vaknade jag ganska sent, sov kasst i natt, åt frukost, pratade med mamma i telefon och sen var det tejpning och packning för marschträning.

Kom iväg strax före kl 12 och det bar iväg på den vanliga svängen.
Har lyckats prova ut den optimala kombinationen av strumpor och sulor, så jag fick inte ett enda dugg ont i fötterna den här gången.

Yeees. Äntligen..!

Är bara gravt stel i höfterna, som jag så klart glömde stretcha. Hm.

Fikade här;


Och hittade massor av sånt här på vägen;

Mmmmmmmmmm.


När jag kom hem väntade följande på gården;


Och jag kände bara "haha, vad är det nuuu då?" tills jag fick veta att de tydligen utreder ett dödsfall. Grannarna viskar om mord. Teknikerna är då där och polisen knackar dörr.

Ops.
Det var ju mindre trevligt!

Man kanske skulle fundera över vart man bor?!

Jag som trivs så otroligt bra i min lägenhet, jag vill ju inte flytta. Fast kommer jag in på skola eller får tjänst i Stockholm måste jag.
Det enda jag INTE kommer att sakna är just det här.
När polisbilar på gården blir vardagsmat kanske det är dags att fundera, som sagt.


Nu ska jag lägga mig i soffan i mina nya rosarutiga pyjamasbrallor och titta på film.

Så det så.

Ovido - Quiz & Flashcards