Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Lina - 21 juli 2009 11:22

Jaha, då var det dags för mig att Sommarblogga här på Linas blogg, en mycket intressant tanke det här med sommarbloggare, det är ju lite som "sommarpratare" i radions P1/P3 :)


Hur som helst, ni som känner mig sedan tidigare känner igen mig från signaturerna S i m o n eller "Skånepågen" eventuellt "robber" om ni är riktigt inbitna och har hängt med enda från "början".


Vem är jag då? Jag heter Simon, är 28 år och bor i Lund. Jag känner Lina från nätet, vi var ihop ett kort tag under år 2000 men har sedan hållt kontakten genom nätet och är idag glada vänner!


Men så var det ju det här med sommarpratare då? Nu börjar ju ångesten infinna sig lite grann när man inser att man inte har någonting att skriva om direkt.

Min sommar har precis börjat (eller ja, semestern har precis börjat, sommarvädret håller sig väldigt långt borta känns det som) och jag kommer spendera så mycket tid som möjligt med flickvännen Emma och antagligen även en hel del tid med snickeri-arbete hemma hos föräldrarna i Revingeby (en liten håla utanför Lund) där det ska bytas plasttak, läggas nytt tak på garaget och kanske göra ett uterum!


Det var nog allt för nu, jag återkommer kanske ikväll med ett nytt inlägg! :)


Glad sommar!

Ovido - Quiz & Flashcards