Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Lina - 14 juli 2009 22:23

Jag har bestämt att när man sitter i lägenhetsarrest får man äta popcorn. Så det har jag gjort.

Vilket ledde till en högst intressant konversation på MSN, jo, den förgyllde faktiskt min dag. Tack!


Ä'nt så tokigt dä' här ändå. ;) Dessutom spelar Michael Bublé "Save the last dance for me" på Spotify. Trevligt.


För övrigt kommer jag ha träningsvärk i morgon efter dagens spinning, men det kan det vara värt. Var mycket agg som ramlade ur kroppen på den timmen.


Rackarns, vad livet flyter trots allt.

Av Lina - 14 juli 2009 19:12

Nä, alltså. Idag tog korten en sån där vändning som gör det mest bara djävulskt obehagligt.

Det är säkert någon som vill jätteväl, men det känns otroligt läskigt.

Gillar inte att den här personen uppenbarligen står utanför min dörr när jag sover.


Sjutillhållarlåset är låst. Rekommenderad lägenhetsarrest över natten.

Go figure.


Utöver detta har jag bara en sak att säga:

Tre-dagar-till-semester.


Då slipper jag alltihop. Stan, kort, lägenhetsarrest, ducka, titta-över-axeln.
Tack. Semester, here I come.

Av Lina - 14 juli 2009 05:33

Galet trött eftersom;

- jag i något anfall av sinnesförvirring igår lovade chefen att börja kl 6.

- grannen under tyckte att måndag var en kalasbra dag att ha fest på

- jag fick gå ner och be samma granne slå av musiken (vilket han snällt gjorde) när jag fortfarande inte kunnat somna - trots öronproppar!! - klockan 1.

- jag alltså fick strax under fyra timmars sömn i natt.



Men det har ju funkat förr, så...

Får bli en liten tupplur efter jobbet!

Ovido - Quiz & Flashcards