Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Lina - 11 juli 2009 17:23

Ja, jag vägrar låta den här lördagen bli som den förra.

Med gråt och tandagnisslan över någon som bara gör mig arg och ledsen.


Hell no.


Så styrkt med kloka ord från Långa farbrorn kammar jag luggen och far ner på grillning med plutonen. Bara jag och en massa grabbar.

Vad deppar jag för nu igen? Andra singeltjejer hade förmodligen mördat för samma chans och här sitter jag och hänger läpp. Galning.


Hur var det han sa nu, "det är alltid som allra mörkast innan det ljusnar".

Jag säger bara; VARDE LJUS! - gärna över ett visst gammalt regementsområde om en timme. Tack!


Post nubila Phoebus - efter moln, solen.


Av Lina - 11 juli 2009 07:57

Lärde mig något i natt.

Man ska inte ta stora, livsavgörande beslut mitt i natten.


Det blir bara väldigt dumt.


Nu ska jag jobba hårt för att den här lördagen ska bli bättre än den förra.

Det finns åtminstone ingen att gräla med, tack och lov.

Inleder jag med ett löppass och gröt så är den redan där mycket bättre.

Dessutom skiner solen. Bättre väder är det alltså också.


Löpskor på. Nu kör vi.

Ha en bra lördag - jag vet att jag ska.

Ovido - Quiz & Flashcards