Direktlänk till inlägg 1 maj 2010

Det händer grejjer

Av Lina - 1 maj 2010 22:00

Alltså. Det har tydligen hänt grejjer när jag har varit borta.


Det här med Apoteken, till exempel. Kliver in på ett alldeles vanligt Apotek för att öka på förrådet av skavsårstejp inför marschträningen och får frågan, "har du medmerakort?".

Sen när tar Apoteket Medmerakort liksom?
Sen dom avvecklade det här med apoteksmonpolet. Visar det sig.

Happ.
Där ser man.

Avvecklat, sa du?

Plötsligt har dom Alvedon på ICA.
Jag har missat nåt.

Sen klurar jag några dagar senare på varför det är så många som inte har några skattemärken på sina bilar.

Det har man tydligen slutat med i Sverige när jag var borta.
Jaha.
Därför jag inte fått något i år, kanske.

Förlåt, men jag hänger inte med ibland.

Dessutom sägs det att det är val i det här landet i år.

Det hade jag nog däremot förträngt snarare än missat.


Gäsp.

 
 
Ingen bild

Kristina Lundberg

1 maj 2010 23:27

Oj ... har de tagit bort skattemärket från bilana? Jag har nog noterat att en del inget har ... men ja jag vet inte vad jag tänkte ... och det där med MedMera ... oj. :)

 
Angelica

Angelica

19 maj 2010 13:04

Haha, jag hade missat det där med skattemärkerna jag med.. och jag har inte ens vart utanför gästrikland.. gnällde och skällde över att dom inte skickat något nytt när jag så duktigt betalat bilskatten :) hoppas allt är bra med dig!!! Kram Angelica

http://minamobilbilder.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 19 december 2010 18:45

Jag fortsätter att leva livet på : http://www.linaleverlivet.nu, välkommen! ...

Av Lina - 24 maj 2010 12:00

Nu har jag bestämt mig.   Från och med nu är denna blogg nedlagd och ligger bara kvar som minne.   Tack för 3,5 fina år, tack för alla kommentarer, tack för uppmuntran när livet varit jobbigt, tack för att ni gjorde mig upprörd nog att kliva ...

Av Lina - 18 maj 2010 12:29

Ju mer jag tänker på det, ju mer övertygad blir jag att bloggen gjort sitt. Den går på grym tomgång.   - jag kan inte berätta något om mitt nya jobb (eller åtminstone väldigt lite)- hur kul är det för er att läsa om mina fyrtioelva svängar på c...

Av Lina - 12 maj 2010 13:40

43 kvadratmeter bostad är fixad i stora staden från mitten av juni.   Åh! ...

Av Lina - 11 maj 2010 12:33

Just nu är det väldigt många bollar i luften, hela tiden, på jobbet. Roligt! Drar strax iväg på planeringskonferens, ska bli spännande. Kanske jag får ännu mer att göra? :)I övrigt har jag huvudet fullt av snurr i vanlig ordning, vill gärna komma...

Hej och välkomna..!


"Nischey Kar Apni Jeet Karoon"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Förrut för länge sedan

Hyfsat nyskrivet

Gammalt och arkiverat

Krafsa ner något i min gästbok!

Kategorier

Statistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards