Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Lina - 6 maj 2010 08:30

Så har jag tittat på lägenheten.

Den var bra och jag tror jag kan trivas där..!

Med 15 minuters promenad till jobbet och lika långt till stan är det dumt att klaga. Dessutom två minuters gångväg till tunnelbanan och... Ja.

Den ligger tre trappor upp i ett gårdshus, tjocka väggar, stentrapp, högt-högt i tak, stora fönster... Yepp. Got it all.


Planlösningen är okej, lite annorlunda mot den jag har nu trots samma kvadratantal, men den här lägenheten har ett kök, vilket jag inte har nu. Den har  dock ett mindre sovrum än det jag har i betongen, men va sjutton. Jag får krypa ner i sängen från dörröppningen helt enkelt.. :)

Kan nog bli mysigt det också.


Så. Nu väntar vi.

På att hyresvärden ska säga ja.

På att skriva kontrakt.
På att han som bor där nu ska flytta ut sina saker.

Sen så är det min tur. :)


Inget är som väntans tider liksom.

Ovido - Quiz & Flashcards