Alla inlägg under februari 2009

Av Lina - 27 februari 2009 15:19

...nu kan ni titta på bilden nedan och sen förstå hur min skärm på den gamla bärbara ser ut... :P

Insåg inte förrän nu att skärmdumpen även tog med mönstret... ;)

Det är SOOOL ute, så min bokreashopping är inställd till förmån för lång, lång, lååångpromenad. Oh, me like!


Ska bara jobba klart först. Hm. :)

Av Lina - 26 februari 2009 22:08

Ja, storasyster har rätt; det är en bit dit!



Nåja! Kul ska det bli, hur som helst.

Först och främst; en jobbardag på mitt favoritdistrikt, alla kategorier, sen lite shopping (bokrea!) och träning innan jag kryper till kojs och laddar för helgen. Lördag; shopping i Barkarby, sen kängor i stan, spinning-mat-bio med J i Sickla och sen hemåt i natten. Söndag; Vasaloppsfrukost!

Nu; upp med min svullna vänsterfot i högläge, sova och vakna i skick som ny i morgon.

Av Lina - 25 februari 2009 15:58

Chefen på Posten sa ja.
Chefen på Turiststationen sa ja.

I mitten på mars drar jag till Abisko...

Av Lina - 23 februari 2009 17:35

Nu fick jag något att tänka på.


Ta tjänstledigt från mitt hysteriska jobb och jobba säsong i fjällen?

Vad tycker ni?

Av Lina - 22 februari 2009 15:41

Vilken GRYM helg jag just haft!!
Heeelt galet!

Jag ska berätta mer, bara jag får duscha av mig det värsta och stoppa något i magen samt hänga upp ungefär två ton blöta kläder...

Av Lina - 20 februari 2009 20:21

Idag sken solen på en liten skitig brevbärare.

Det var dagens glädjeämne, annars har den här dagen mest varit... skräp.
Undantaget ett grymt överkroppspass på gymmet i morse.

Tills Sara rasslade in med mail och en liten glimt av hopp i min annars så dystra vardag. Håll en tumme eller två, så kanske jag hamnar norr om Polcirkeln snart.

Nu ska jag koppla bort allt vad jobb och träning heter, sänka axlarna från strax ovanför öronen, ta en Ipren, dricka ett glas mjölk, packa, ställa klockan på 05.30, sova gott och sen ha en fantastisk helg.

Det tycker jag att ni också ska ha!



Av Lina - 19 februari 2009 19:46

Ibland vet min spontanitet inga som helst gränser.

Jag tänkte jag skulle göra något kul på semestern i år.

Klurade lite och hittade en del tok. En del värre än annat.
Gå sexton mil är väl roligt?
Och så var jag plötsligt anmäld till Nijmegenmarschen.

Oj!


Som en påminnelse till mig själv; för tre månader sedan spenderade jag en halv natt på Karolinskas akutmottagning med förmodad bruten fotled.

Nu var det inget ben av, bara en muskel, en sena och några ledband.
Bara.
Nu har jag 80-90% av kapaciteten tillbaka. I helgen ska jag på övning igen.
Älskade fotskrälle, håll ihop nu! För om ganska exakt fem månader ska vi till Holland...

Av Lina - 19 februari 2009 15:33

Dagens tankevurpa; "jag ska bara ladda iPoden med den nya musiken innan jag går ut och går!"

Letar reda på kabeln och...

...inser att datorn och därmed musiken är ju hos farbror datordoktorn.

Ja just ja!


Men jag överlever nog ändå. Nu; sol, promenad och mysa i insikten att jag faktiskt är helt grym, även om jag är yr ibland.
(Jo, jante, jante, jante, man får säga att man är bra i sin egen blogg!)

Sen; städa, tvätta och packa inför en superhelg i gröna kläder.
Fy fabian vad jag längtar!!
Domedagsskiftet på jobbet till 19.30 i morgon känns plötsligt inte allt för jobbigt...


KRAM!

Hej och välkomna..!


"Nischey Kar Apni Jeet Karoon"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Förrut för länge sedan

Hyfsat nyskrivet

Gammalt och arkiverat

Krafsa ner något i min gästbok!

Kategorier

Statistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards