Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Lina - 4 februari 2009 22:33

Idag var jag på jobbet i nio minuter. Jag hann packa upp matlådan och ställa den i kylen, av med kängor och överdragsbrallor, in på kontoret, tillbaka till omklädningsrummet, på med ytterkläder igen, packa väskan med extra kläder, hämta matlådan och ut i bilen.

Nej, jag blev inte sjuk, jag blev utlånad. Så idag har jag haft en rolig dag, på ett helt annat kontor, på en moped i en helt annan stadsdel än jag trodde när jag åkte till jobbet, med världens roligaste arbetskamrater.
Mer sånt, tack!


Jag har även varit på min storasysters jobb och tränat i deras gymnastiksal, provsprungit foten och det gick över all förväntan. KUL.
Ja, jag var ju tejpad förstås, annars hade jag inte vågat.

Nu måste jag sova om jag ska orka med en dag i kolgruvan i morgon. Huua. Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards