Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Tidig helg

Av Lina - 29 april 2010 10:30

Med en chef som säger "jamen ta ledigt på fredag!" så jobbar jag sista dagen för arbetsveckan idag. Härligt!
Just nu öses det dock in arbetsuppgifter av de mest skilda slag, så vi får väl se om jag hinner med bussen jag tänkt mig eller får ta nästa. :)

Ingen större katastrof - jag får åtminstone sova i min EGEN säng i natt!

Ska bli såå skönt!

Dessvärre fick jag därmed avboka en planerad lunch med fröken J, men, det kommer ju fler gånger.. Måste pallra mig till Ume´och hälsa på igen.

Brännbollsyra - favorit i repris, månne?


Lutar åt att jag för tredje helgen i rad ska ut och fara dock, ser ut att bli valborgsfirande i andan "kaos - med stil och klass". QM vid rodret, kan int' bli bättre. Nu hoppas vi bara på finväder!


Helgen spenderas alltså med en blandad kompott av;

- kaoset - med grillning och partaj
- soffhäng i lyan i betongen
- packa kartonger

- löpträning
- kalas
- marschträning
- sova i bästaste sängen


Tillkommer möjligtvis något mer, men det är planen för tillfället.
Oooh!


Trevlig valborg på er!


 
 
Ingen bild

storasyster

29 april 2010 12:22

ööö...trodde d va lugn du ville ha när du kommer hem;)Men du lunch med L å mig imorgon kanske..läkerol arena...??kramis å andas nu...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 19 december 2010 18:45

Jag fortsätter att leva livet på : http://www.linaleverlivet.nu, välkommen! ...

Av Lina - 24 maj 2010 12:00

Nu har jag bestämt mig.   Från och med nu är denna blogg nedlagd och ligger bara kvar som minne.   Tack för 3,5 fina år, tack för alla kommentarer, tack för uppmuntran när livet varit jobbigt, tack för att ni gjorde mig upprörd nog att kliva ...

Av Lina - 18 maj 2010 12:29

Ju mer jag tänker på det, ju mer övertygad blir jag att bloggen gjort sitt. Den går på grym tomgång.   - jag kan inte berätta något om mitt nya jobb (eller åtminstone väldigt lite)- hur kul är det för er att läsa om mina fyrtioelva svängar på c...

Av Lina - 12 maj 2010 13:40

43 kvadratmeter bostad är fixad i stora staden från mitten av juni.   Åh! ...

Av Lina - 11 maj 2010 12:33

Just nu är det väldigt många bollar i luften, hela tiden, på jobbet. Roligt! Drar strax iväg på planeringskonferens, ska bli spännande. Kanske jag får ännu mer att göra? :)I övrigt har jag huvudet fullt av snurr i vanlig ordning, vill gärna komma...

Hej och välkomna..!


"Nischey Kar Apni Jeet Karoon"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Förrut för länge sedan

Hyfsat nyskrivet

Gammalt och arkiverat

Krafsa ner något i min gästbok!

Kategorier

Statistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards