Alla inlägg den 2 april 2010

Av Lina - 2 april 2010 21:01

Det är dags för nedräkning igen.
Människor i min närhet frågar; längtar du hem?
Och nej. Jag längtar inte hem, jag ser bara fram emot att åka hem.
Det är inte så att jag inte trivs, eller att jag inte kunnat stanna längre, jag vill hem för att jag har något att se fram emot.


Senaste dagarna har spenderats på mestadels roliga saker men också på övning och pappersarbete och krångliga byråkrater.
Jag har hunnit med en resa till Skopje, jag har legat i en solstol, jag har skrattat mycket, jag har försökt packa, jag har sagt hejdå till min chef som åkt hem på leave och just nu försöker jag lära min efterträdare allt jag kan. :)

Nedräkning var det ja. Vi säger... 6 idag då.

Jag saknar er, men snart är jag hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards