Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Startar med kraft

Av Lina - 27 april 2010 07:34

Jaaa, det blev en bra dag igår. En alldelens suverän dag, faktiskt.

Jobbade och fick en hel del bra saker gjort, plus fick en massa nya saker att fixa, skönt. Det haglar utmaningar numera.

Fick meddelande om att en kurs jag skulle ha gått idag inte blev av, himla synd, inte, så då får jag koncentrera mig på viktigare saker. Bra. :)


Klev på en kombination av Långa Farbrorns fina löpträningsschema, avdammat från 2007, fungerade det då, så borde det rimligtvis fungera i år också samt Lisas superbra styrketräningsschema jag provade och trivdes med i Kosovo.

Detta resulterade i ett ryggpass på gymmet, hem, fixa en sallad och käka, snacka skit med min hyresvärdinna och kika på TV och sen dra ut på 45 minuter lugnt löppass. Det gick väl inte superbra men jag tog mig runt i alla fall. Stretchade liggandes på vardagsrumsgolvet, duschade och kröp till kojs med benen i högläge, vaknade i morse, pigg som en mört och med icke svullna fotleder för första gången på ett bra tag.


Yey!


Och idag har jag gått "all in" på det här med sekreterarlooken och har klänning och högklackade stövlar.

Från skitig m90 och kängor till klänning.

Kontrast? ;)


För övrigt har mitt tryck som jag beställde kommit och nu ska jag bara fixa en ram så åker det upp på väggen på kontoret ska ni få se en bild på hur fint det blev!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 19 december 2010 18:45

Jag fortsätter att leva livet på : http://www.linaleverlivet.nu, välkommen! ...

Av Lina - 24 maj 2010 12:00

Nu har jag bestämt mig.   Från och med nu är denna blogg nedlagd och ligger bara kvar som minne.   Tack för 3,5 fina år, tack för alla kommentarer, tack för uppmuntran när livet varit jobbigt, tack för att ni gjorde mig upprörd nog att kliva ...

Av Lina - 18 maj 2010 12:29

Ju mer jag tänker på det, ju mer övertygad blir jag att bloggen gjort sitt. Den går på grym tomgång.   - jag kan inte berätta något om mitt nya jobb (eller åtminstone väldigt lite)- hur kul är det för er att läsa om mina fyrtioelva svängar på c...

Av Lina - 12 maj 2010 13:40

43 kvadratmeter bostad är fixad i stora staden från mitten av juni.   Åh! ...

Av Lina - 11 maj 2010 12:33

Just nu är det väldigt många bollar i luften, hela tiden, på jobbet. Roligt! Drar strax iväg på planeringskonferens, ska bli spännande. Kanske jag får ännu mer att göra? :)I övrigt har jag huvudet fullt av snurr i vanlig ordning, vill gärna komma...

Hej och välkomna..!


"Nischey Kar Apni Jeet Karoon"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Förrut för länge sedan

Hyfsat nyskrivet

Gammalt och arkiverat

Krafsa ner något i min gästbok!

Kategorier

Statistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards