Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Lina - 1 februari 2009 19:33

Idag har jag varit otroligt effektiv. Har städat mina garderober och det behövdes verkligen.
Tre säckar ska till återvinningen, en kasse med jeans ska till mamma (som sparar för att väva en matta) och en del saker ska jag försöka kränga iväg på nätet. Några riktigt fina saker har jag lagt åt sidan och hoppas på att kunna sy in.

Rolig känsla när allt man provar hänger på kroppen, sånt gillar vi.
Mindre kul när man inser att man knappt har några kläder man kan ha... Fast det är ett kärt problem jag genast löste genom att gå in på H&M på nätet och kära ner mig i en massa saker.

Hihi.
"Fyndade" ett par stövlar på La Redoute också, får se om det är något att ha.

Nu ska jag baaara vika och lägga tillbaka de kläder jag ska spara, sen är det förmodligen dags att sova om jag ska orka upp till jobbet kl 6 i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards