Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Lina - 24 maj 2010 12:00

Nu har jag bestämt mig.


Från och med nu är denna blogg nedlagd och ligger bara kvar som minne.


Tack för 3,5 fina år, tack för alla kommentarer, tack för uppmuntran när livet varit jobbigt, tack för att ni gjorde mig upprörd nog att kliva iväg 17 mil bara för att överbevisa era tvivel, tack "sommarbloggarna" som hoppade in och skötte skrivandet under min frånvaro, tack alla läsare som följt mig genom den ena knasiga strapatsen efter den andra.


Om några veckor börjar livet i en ny stad, det nya jobbet rullar på, jag har ett projekt som väntar igen och nu är det dags att kliva vidare.

Men vem vet, jag kanske kommer tillbaka.


Så: på återhörande!

Avslutar med mina favoritbilder:


 


   

 


   


 

 


 


 


 


 


 



 

 


 


 




Kom ihåg:
"Nischey Kar Apni Jeet Karoon" - Jag slåss för att vinna

"Post nubila Phoebus" - efter regn kommer solsken

och

"Det är alltid som allra mörkast, innan det blir ljust".



Hejdå!      

Ovido - Quiz & Flashcards