Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Lina - 6 juli 2009 20:16

Jaha, då undrar jag bara, vem lägger vykort utan text i min brevlåda?

Märkligt.


Har dumpat TV och DVD på återvinningen, tjoho, städat och tvättat. Har bokat middagsdejt med bästa Beccs i morgon och sen har jag bjudit in ytterligare tre av de bästa jag vet på middag på onsdag, nämligen världens finaste systrar och L.

(Ja, okej då, jag har en liten baktanke med det hela, vill ju ha hjälp att fixa balkongskyddet. ;) Men alltså, dom är ju bäst även om jag inte får upp markisen. Så det så.)

Klurar över menyn, det lutar åt thaiwok. Dög det åt norrlandsbesöket så... ;)


Och sen har jag tränat så att jag nästan inte kan skriva.

Det liksom skakar lite i armarna.. Sånt gillar vi!

Detta ska firas. Lämpligast med ett bad.


Lena - ja, man kan tro att jag bor i Vilda Västern, men icket. Är du sugen på att prova vet jag att bollsparkande grannen ovanpå letar efter en hyresgäst som vill hyra i andra hand.. Han tänker nämligen fega ur och flytta söder om ån. Bah! Bara veklingar i den här kåken. :)


Uh, jag luktar illa. BAD!

Av Lina - 6 juli 2009 14:36

Ibland älskar jag mitt jobb.


Idag är en sån dag. :)

När allting flyter på, klaffar, ramlar på i ett rasande tempo, när man inget glömmer, inget missar, allt är med, allt funkar, folk hejjar och skrattar och är glada och man får gå hem en timme tidigare.

Då är det bra.


Nu; tvätta, städa, köra TV:n till återvinningen med syster och sen träna. Har grymt träningssug, längtar att få köra slut på överkroppen, att matcha mina trötta ben. :D

Ovido - Quiz & Flashcards