Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Lina - 27 juli 2009 22:50

Ju mer jag läser det mina vikarierande sommarbloggare skrev, ju mer rörd blir jag. När jag kom på tanken var det inte för att de skulle skriva om mig. Inte alls.

Men så många fina ord, jag vet inte riktigt hur jag ska kunna tacka.

Jag bäddar helt enkelt in orden i hjärtat och tar fram dem när jag tvivlar på mig själv nästa gång.


Jag är så väldigt tacksam att jag har vänner och familj som er.
T A C K!

Av Lina - 27 juli 2009 19:50

Det är ju bra att man är så lättskrämd att man nästan kan skrämma slag på sig själv. Hm.

Hjärtat gjorde en rejäl volt i bröstet när jag kom ut i vardagsrummet nyss och i ögonvrån såg något stort och svart stå på balkongen och "titta in".


Det var sovsäcken jag själv riggat upp på det ihopfällda parasollet för vädring. Bra där.


I övrigt börjar det klia i mina fingrar, jag måste gööööra något.
Storasyster anser att jag bör städa mina köks-, städ-, kläd- och linneskåp. :)

De ser ut som en katastrofzon. Meeeh. Sånt är ju supertråkigt.

Men å andra sidan kommer jag börja klättra på väggarna typ i morgon om jag inte gör något radikalt, så det får väl bli städning antar jag. I brist på annat. Har jag tur får jag svänga till Dalarna och fika med Lilleman på torsdag i alla fall. Alltid något!


Jaja. Jag städar väl då!

Tur jag ska börja träna igen i morgon, annars hade jag blivit galen. :)

Av Lina - 27 juli 2009 15:29

Så har jag semester på riktigt. Förra veckan var ju inte direkt någon semester.. ;)

Idag har jag tagit tag i saker, ringt och fixat och sen har jag varit på stan och klippt mig. Jätteskönt.

Nu vilar jag min fot, för det var ingen höjdare att gå på stan ens i sandaler.

Dumma häl.


Nu ska jag fortsätta med den väldigt välbehövliga men ack så tråkiga sysselsättningen; tvätt. Allt jag hade med mig till Holland är nämligen fuktigt och luktar inte precis hallonbåtar. :/


Har fått tillbaka en nyvaxad Skolåda av pappa också, han har meckat med den under veckan och nu inväntar vi bara ett rejält regnväder så ska vi se om den fortfarande läcker som ett såll!

Spänningen är ooooliiidlig. :)

Ovido - Quiz & Flashcards