Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Lina - 2 juli 2009 21:44

Myggbett i nacken. Dumt att ha balkongdörren öppen...
Kliar så man kan bli galen.

I övrigt skönt trött i kroppen efter dagens styrkepass.
Avslappnad.

Laddar för en nästan tom helg. Bara ett kvällspass, sen breder den ut sig som ett hav.

Elgiganten meddelade att TV:n är på väg idag förresten.
Så har jag tur kanske jag kan övertala den bollsparkande grannen att hjälpa mig att frakta hem och bära upp den på middagsrasten... ;)

Tröttheten tar ut sin rätt och jag känner att jag inte har mer att ge idag.

Vi hörs i morgon hörrni.
Och tills dess;

"Det finns inget bättre
Än när det vänder"
- LeMarc, så klart, vem annars.

Av Lina - 2 juli 2009 13:44

Få se nu, hur var det jag sa.. 2009 ska bli en fantastisk sommar?
Det ser ju rätt ljust ut.
Solen skiner, vi fick gå hem 1½ timme tidigare på grund av arbetsbrist och jag är idel leende från öra till öra idag.

Trots att jag inte borde, jo jag vet.

Är galet trött så det blir sova middag, träningspass och sen ett kvällsdopp innan det är dags att ta igen förlorad sömn på allvar.

Just ja! Spontanshoppade en TV igår, så nu är det en liten snygg platt-TV på väg hem till mig. Yepp.

Kan man vara annat än glad?

Ovido - Quiz & Flashcards