Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Lina - 29 juli 2009 19:00

Som utlovat kommer här lite bilder.

När jag flyttade hit (december 2005, vart tar tiden vägen?) såg min balkong ut så här;


Sen har den varit snygg ett tag innan den såg riktigt sunkig ut igen efter vintern. Hm. Men nu, nu ser den ut så HÄR;







Ehum. Ja. Någon av mina militära vänner som kan säga vad de gröna "ljuslyktorna" egentligen är...? ;)


Dagen har flugit förbi igen. Åkte ner på stan för att haffa A, men snavade även över en annan trött herre på Centralstationen, kärt men förvirrat återseende. Blir så när man träffas i civila kläder. ;)

Hann hitta och fika med A, prataprataprata, sen hade mina 27 minuter gått och det var dags för att lämna av honom vid det norrgående X2000-tåget.
Har jag tur får jag 27 minuter på hans väg hem också. ;)


Fastnade framför TV:n och NCIS när jag kom hem och nu väntar lite träning innan det är dags att nanna kudden.

I morgon blir det en roadtrip till Dalarna. Yey!

Fru From och Lilleman på samma dag, kan inte bli så mycket bättre. :)

Eller jo. Släng in lite shopping i Sågmyra också så är dagen gjord.

Ohh yeeeah!

Av Lina - 29 juli 2009 12:09

Det började krafsa på min dörr och sen ringde det på och min brevbärare stod utanför med ett paket. :) (Jag kände igen honom så det var därför jag vågade öppna... Korten skrämmer mig fortfarande.)

Mina nya filmer, eller ja, två tv-serier och en film.

Så nu är min kväll räddad och mitt berg av ren tvätt också. :)

Generation Kill, NCIS och Australia.


Jag har glömt att berätta om min balkong!
När jag kom hem från Holland hade min syster kommit på ett sätt och satt upp det nya balkongskyddet, städat, dammsugit, rätat upp mina stackars blommor och nu har jag världens finaste balkong. :)
Som grädde på moset såg jag nyss att mina luktärter håller på att slå ut. Yey!

Ska ta en bild sen.


Nu har jag nämligen inte tid. Jag måste duscha om jag ska hinna till min snabbfika. Ska försöka fånga upp A mellan hans tåg, i heeela 27 minuter. :)

Ovido - Quiz & Flashcards