Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Lina - 8 juli 2009 21:58

Det är en sån där dag igen. När skrattet liksom bubblar lite i kroppen och man inte vet riktigt vilken fot man ska stå på. :)


Körde lite extra på jobbet, hamnade i Aberg med fröken L och vi rockade som vanligt, gör vi inte alltid det?

Lyckades mygla mig till att sluta tidigare också och åkte på rallyfärd i gula faran för att lämna den på verkstaden på väg hem. Igen.
Blev anklagad för att köra som en galning. Jag? Skulle jag? Eller hur..! ;)
Fick hämtning i en betydligt mindre skruttig bil.

Tackar! Guld värt.


Sen hem, cykla och lämna film, cykla och handla, hem och invänta mina systrar. Garva en hel del och försöka montera öljetter på balkongskyddet. Yeah, right. Gick inte så bra.


Woka ihop en thai-kyckling-wok med nudlar som blev riktigt bra.

Fick ihop mat till fyra pers + tre matlådor. Crazy. Glass till efterrätt. Mmmhm. Inte bra alls, får ta tag i det här med mathållningen igen. Bums.


Sms:ade med grannen som bad om ursäkt för att han grillade på balkongen. Haha.


Trillade vidare ner på stan med tokiga systrar som sprang och dansade runt på vägen. Haha. Nej, jag hade inte gett dem vin, men man kunde nästan tro det. Tittade i affärer, var ju långöppet, kom hem med en grå lång skjorta. :)


Nu ska jag sova om jag ska orka mina dubbla fyspass plus jobb i morgon.

Huuu. Bäst man laddar med sömn.


Just ja! Jag har bestämt mig för att adoptera L, så nu har jag tre systrar. Bra va? :) 


Och nej, jag fick inget kort idag. Rackarns.

Ovido - Quiz & Flashcards