Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Lina - 30 juli 2009 20:55

Dagen;

- färgat håret

- tankat bilen

- pratat med mamma hela vägen till Rättvik

- tittat på bilar på Classic Car Week - ofrivilligt

- träffat världens bästa fru From

- träffat världens bästa herr From

- blivit bjuden på tokgod lunch!

- tittat lite mer på bilar på CCW - suck

- shoppat i Sågmyra - tre linnen och ett par stövlar åt min kära mor

- shoppat i Borlänge - en present åt A som utlovat och lite småsaker

- träffat Lilleman i Falun

- fikat

- kört hem till mamma och pappa

- i vredesmod slängt ut en cd-skiva på vägen mellan Falun och Hofors. (Fråga inte...)

- överraskat busHugo och gosat med honom

- fotograferat trädgården

- kört hem


Nu; plocka ihop lite, dammsuga och sen soffan och TV.

I morgon är det sista semesterdagen. Lunch med Beccs och middag med två av syrrorna. :) :)

Av Lina - 30 juli 2009 07:46

Tanka Skolådan, sen åka.
Heldag i Dalarna, det blir fint det!


Nej då syster, jag har precis betalat mina räkningar så jag vet hur mycket jag kan spendera... ;)


Sara - ja, det är ett elände det här med ensamheten. Man kan så mycket, men man vill inte. Mycket roligare att vara två... :/

Själv har jag blåst alla mina chanser på sistone, så jag funderar starkt på kloster. :(


Nä. Äta. Tanka. Åka. Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards