Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Lina - 24 mars 2009 20:21

Sista arbetsdagen på väldigt länge är över.
Jo, jag ska jobba i norr också, men inte med samma saker.
Så det räknas...nästan inte. :)

Blev bäring i A.berg när jag sladdat klart i gula bilen. Gick det också. Solen sken tillslut på liten skitig brevbärare, trevligt.

Nu, semester och sen tjänstledigt från torsdag. Me LIKE.

I morgon ska det hända saker här som aldrig förr;
- tvätta allt som ska med
- packa för återträff
- packa för Abisko
- klippa mig
- träna
- städa lägenheten
- diska
- handla det sista inför avresa. Tejp till foten, hårsnoddar, en jacka... Phu.

Bäst jag sover nu så jag orkar.

KRAM!

Av Lina - 24 mars 2009 10:27

Sa jag igår att jag hellre vill ha "riktig vinter" i stället för blötsnö?


JAG ÅNGRAR MIG!!


För i morse när jag tittade ut var det snöyra och vitt överallt.
Har kört transporter och tvingat runt motsträvig gul buss i snödrivorna. Mindre kul! :(

Minusgrader och 1½ dm nysnö. Hm.

Ovido - Quiz & Flashcards