Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Lina - 13 mars 2009 20:57

Jodå, jag överlevde dagen. Alla Biltemakataloger är utdelade.
Det gick faktiskt över all förväntan.
Ipren, tö och barmark, tänk att så lite kan göra så mycket.

Nu sitter jag och funderar på att ta en liten Jäger i strängt medicinskt syfte, efter ordination av kloka herrar på jobbet (som sa whiskey, men nån sån äger jag inte).
Sen ska jag sova, och SOM jag ska sova. Uj uj.

Sovmorgon i morgon, härlisch! Det var inte igår precis. Det har varit många tidiga lördagar och tidiga söndagar på sistone.

En slö dag innanför lägenhetens fyra väggar, perfekt. Bara städa, pyssla, ligga på soffan och läsa böcker.
Då borde jag vara fit for fight på söndag, då jag först ska ut i grön uniform och träffa fru From och gänget, sen hem och kliva i blå uniform och jobba.

Dagens citat kläckte jag ur mig när mamma bekymrat undrade om jag verkligen orkar kuta i grönkläder på söndag när jag är så risig;
"Äsch, får jag skjuta KSP så orkar jag vad som helst".

Och sen undrar jag varför jag är singel..?
Ja, uuundra varför..!

Kvällen spenderades på stan med mor och syster, över en gudomlig sallad tillsammans med en massa välbehövligt prat. KUL.
Mer sånt åt folket.

Nä. Jäger och sen sova.

Av Lina - 13 mars 2009 06:04

Dagens frukost;

2 st C-vitaminbrus i vatten
1 dl Proviva
1 shot Mivitotal
1 mugg Försvarsmaktens svartvinbärstoddy - varm
20 gram proteinpulver
50 gram frysta bär
en liten skvätt mjölk
1 st Ipren
2 st energyboosttablett
nässpray

Sen är jag redo för vad som helst. Feber eller ej.
Nu järnplåtar ska här delas ut Biltemakataloger.

Ovido - Quiz & Flashcards