Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Lina - 17 mars 2009 19:17

* Tur

* Flyt

* Lycka

* Kärlek


..är allt jag begär. Varför har hela världen bestämt sig för att jävlas med mig just nu?

Av Lina - 17 mars 2009 15:42

Jag kom halvvägs hem.
Sen dog bilen mitt i en av de mest trafikerade korsningarna i stan.
Bra.

Tur att...
...det var en övningskörningslastbil som stannade bakom mig, med två elever och en lärare i, en dirigerade trafiken och två puttade på. :)
...jag har världens bästa svåger som kom med bogserlina och drog hem mig.
...jag även har två egna, väldigt engagerade, bilmekaniker som kommer och tittar på bilen ikväll.

Så ni får gärna hålla både tummar och tår att lilla Skolådan kryar på sig.

Av Lina - 17 mars 2009 08:22

...gissa vems bil som la av utanför jobbet i morse?!


 Lilla Skolådan, var snäll och bli frisk snabbt!

Av Lina - 17 mars 2009 05:15

...arbetsdagar kvar.

Måtte klockan gå som en elvisp.

Ovido - Quiz & Flashcards