Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Lina - 23 mars 2009 22:55

...på alla eventuella sysselsättningsproblem serverades ganska enkelt.


Jag råkade somna på soffan. Dumt.
Men jag hann träna ändå, det var huvudsaken. :)

Av Lina - 23 mars 2009 16:48

Näst sista dagen på jobbet avklarad.
Ny dag, ny stadsdel, så klart. Hamnade på andra sidan Staffansbron, på ett distrikt jag aldrig kört. Men med mycket god hjälp från mina kollegor och ett hyfsat lokalsinne (om jag får skryta lite) så tog jag mig runt så pass snabbt att jag bara hade ett par, tre brevbärare före mig in.
Härligt. :)

Ute snöar det och jag vill ju inte ha mer blötsnö som gör gatorna leriga och blöta. Jag vill ha riktig vinter i så fall.

Tyvärr fick jag SMS på eftermiddagen att mitt fina möte med fröken P är inställt på grund av en eventuell magsjuka. Inte kul, stackars!
Men men. Vi tar nya tag efter min resa. Något att se fram emot i maj.
Så nu ska jag hitta på något annat att roa mig med ikväll.

Jag tror det blir ett styrkepass på gymmet och en runda på stan innan jag går hem och börjar packa...

Ja, jag nämnde väl det, eller gjorde jag inte?
Jag har bara en arbetsdag kvar, sen drar äventyret igång. :)

Ovido - Quiz & Flashcards