Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Lina - 18 mars 2009 17:33

Pappa och E hämtade Skolådan idag, efter att ha laddat batteriet hemma över natten.

Skolådan skuttade igång som om inget hänt och de hade inga problem med att köra den hela vägen hem...
Humpf. Jag börjar tro att den där bilen inte gillar mig.

Idag inledde jag dagen med att vakna med sol i ansiktet.
Sol är ju alltid trevligt, men det verkade en smula underligt att solen sken så stark kl 5 på morgonen. En snabb koll på klockan visade 6.25 Gah!!
Jag skulle ju jobba kl 7 och det tar 50 minuter att gå, cykeln har jag ingen luft i och bilen var ju utan batteri. Paniiik.
Blev ett samtal till chefen som fixade skjuts med kollega så jag hann i tid.

Phu!

Sen fick jag köra ett av de tråååkigaste distrikten jag vet och som grädde på moset är det bara hyresrätter och naturligtvis kom hyrorna idag.
Men tack.
Dagens glädjeämne var dock att solen fortfarande sken och det gör ju vilken liten skitig brevbärare som helst på bra humör.
Så sol och bra musik i iPoden, det var allt som behövdes.
Fyra arbetsdagar kvar! Oooh, jag blir pirrig i magen när jag tänker på det. :)

Nu ska jag klä på mig och sätta lite fart, jag måste sälla mig till det bussåkande folket nu när jag inte har någon bil och det blir genast lite jobbigare när man har en tid att passa.
Ge mig min Skolåda tillbaka!

Ovido - Quiz & Flashcards