Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Lina - 3 mars 2009 19:06

Dagens tankevurpa;

...vara bitter över att ha missat dagens spinningpass.

För att sedan inse att jag kan cykla hemma i vardagsrummet OCH se Navy CIS på tv samtidigt. Smart!


Dessutom kan jag cykla lite lugnare och akta min överansträngda och smärtande baksida lår. En win-win alltså.

Missade spinningen gjorde jag för att jag inte hade hjärta att gå, var och hälsade på min gammelmoster på sjukhuset. Hon blev så glad när jag kom, så... Det var viktigare än all spinning i världen just då.
Hon har ramlat och brutit armen.. :(

Annars? Ja, det händer väldigt lite. Jag ska jobba som arbetsledare onsdag, torsdag, med M, vi får hoppas att det inte blir favorit i repris från femte december när vi jobbade ihop sist. Det var en dag som kommer att gå till världshistorien som en av de allra sämsta.

Laddade med en bra dag idag, jobb med transportgruppen, ut och rasta stor bil i snön, det var iofs ingen höjdare att sladda runt i den, men det gick. In och byta till moped och sen ut igen. Trappspring, ovan, det trillade på rätt fint ändå.

Precis när jag klev innanför dörren hemma ringde mobilen, det var datordoktorn som har min dator. Natuuuurligtvis hann jag inte svara och naturligtvis hade han telefonsvararen på när jag ringde upp.
Abbans! Får ringa honom i morgon och få domen...

I morgon blir det till att kliva upp kl 4.30, gå till jobbet, jobb 6-14, träning, hem och sova middag, iväg en sväng och sen stupa i säng för att orka köra samma pass på torsdag.


Nu känner jag att jag inte har något vettigt att säga, så nu ska jag göra matlåda inför morgondagen och sen sätta mig på cykeln.

Hepp!

Ovido - Quiz & Flashcards