Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Lina - 11 mars 2009 21:00

Intervallträning?

Skulle inte tro det va!
Det blev 4,5 timmars slit och släp med mopeden på oplogade villagator, sedan hade förkylningen fått den sista knuffen och jag har både ont i halsen och förmodligen feber.
F*n.

Kravlade hem, läste sms från mamma med order om att inte träna idag, kröp ner i sängen och har i princip inte rört mig sedan dess.

Det enda kroppen vill är att sova, så det är väl bäst den får det då.
Ska känna efter i morgon bitti om jag orkar jobba, blir jag sämre än så här så går det helt klart inte.
Hade jag haft ett lugnt jobb där man vänder papper på ett skrivbord hela dagen var det väl en sak...
Men en liten skitig brevbärare som dessutom är dyngförkyld, well, det är ingen bra kombination. Släng in 300 kg moped, tung reklam, Biltemakataloger och oplogade villagator på det.

Låter som the highway to hell, om ni frågar mig.

Kanske blir en dag i sängen med en bok och fila på några arbetsansökningar i stället...


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards