Alla inlägg den 23 september 2009

Av Lina - 23 september 2009 19:25

Varit på mitt första seminarium via webben idag.

Lite läskigt så där! Rigga webkamera och prata och grejja...

Huuu!

Men det löste sig.

En i Finland, en i Uppsala, två i Umeå och... Ja, det var coolt. :D


Och nu, mina kära vänner är det bara:


2..!

Av Lina - 23 september 2009 15:06

Inga papper idag heller.

Åh, va trött jag blir.

Men nu har i alla fall firman skickat nya. Det tackar vi för.

Så får jag kanske en dag på mig att packa... ;)


Idag var en intressant dag på jobbet för övrigt. Det började bra med en VAB, en hel låda a-post till grannstaden och en liten miss i planeringen (O var inplanerad på två ställen...Oj!). Men det löste sig.

Lika kul varje gång man får ringa och väcka någon bara.

"Heeeej.. Kan du jobba idag?" och innan de hunnit andas in för att svara fortsätter man med "..snääälla säg ja...!!"

Fick slänga mig i bilen och dra västerut också med den upphittade lådan, rassel rassel i halvtrasig växellåda.

Ut på bäring, delade med M så det gick fort, hann få mig en liten chock också.

Ringde på en dörr i äldreboendet eftersom damen i hushållet hade ett paket, hon öppnar...spritt språngande naken.

Jahaja. Mycket ska man ju vara med om. "Jag såg att det var en tjej så då vågade jag öppna!"

Aha. :P


Fick ha min matlåda i fred idag. Bra. :)


Nu ska jag tvätta. Vilken höjdarsysselsättning i finvädret! Tvätta, plugga, fixa med föreläsningen ikväll.

Japp.


[Du, förresten. Sluta vara rädd.

"My heart can't possibly break

When it wasn't even whole to start with" - Kelly Clarkson

 

Du vet ju vad jag är ute efter.. ;)]

 

Puss!

Av Lina - 23 september 2009 05:47

Håll en tumme är ni snälla att alla mina inryckningspapper ramlar in idag.

Jag börjar bli liiiite stressad av att inte riktigt veta när/var/hur!


Gaahh.


Nu; jobbe! Med matlåda den här gången, hoppas bara ingen äter upp den innan mig.

Ovido - Quiz & Flashcards