Alla inlägg den 22 september 2009

Av Lina - 22 september 2009 20:40

3!

Av Lina - 22 september 2009 20:34

Aww, jag är äääntligen klar med alla tre uppgifter till skolan.

Phuu! Var ju sista inlämningsdag idag, så det var..*harkel*.. på tiden!


Dagens märkligaste inträffade för övrigt på lunchen idag;

- öppnar frysen på jobbet för att ta ut min matlåda som jag vet att jag la där förra veckan

- rotar runt
- rotar runt lite till

- inser att den är borta

- svär

- äter ett päron

- går hungrig till jag kommer hem strax efter kl 14.


Nån har alltså ätit upp min matlåda.
Vem gör något sånt, kan man undra.. :/


Jag tror jag ska fira att jag är klar med mina uppgifter med att sova i riktigt god tid ikväll eftersom jag börjar kl 6 i morgon igen... Gäsp.

Av Lina - 22 september 2009 10:38

Hah!

Det kom en storm! En liten en.

Men det löste sig. Tillfälligt.

Vi ska visst ha dubbla lägg reklam på torsdag.

Men det var det ingen som sagt. Så jag fick ringa Uppsala, som det dumma nöt jag är och fråga vad i hela friden, för inga nummer på pallarna stämde och vi kliade oss ganska duktigt i skallen här. Vaddå? Listorna sa en sak och pallarna en.

Tills Jonas i Uppsala sa; "det är ju DUBBLA lägg på torsdag, brevbäran'."

Dubbla?!


Jahaaa! Då stämde det inte för att bara hälften har kommit.

Bra där. Bra, fuxing gräjt. Inte.

Oboy. Tur jag i princip har en fot utanför lokalen på torsdag.

Nästan på väg bort.

Av Lina - 22 september 2009 09:21

Jobbar arbetsledning idag.

Ovanligt lugnt. FÖR lugnt. Det har inte inträffat några katastrofer över huvudtaget.

Det är lite för bra för att vara sant, så nu väntar vi.

Något måste ju hända. M & undertecknad på arbetsledarstolarna brukar generera kaos. :)


Fast å andra sidan, gårdagens bästa citat;

"Är bara alla nyktra så fixar vi vad som helst."

Ehum. ;)


Vi har inte så stora krav, som ni hör. :)




Dagens sämsta är dock att det jag längtar efter mest av allt just nu tok-krockar med helgens kurragömmaövning.

Baaad, baaad tajming.

 Får ladda med mutor och hoppas att chansen återvänder innan jag drar..

 

 

Hoppas, hoppas.

Ovido - Quiz & Flashcards