Alla inlägg den 12 september 2009

Av Lina - 12 september 2009 11:22

Oh, det var ett skapligt party man hamnade på igår. :)

Kräftskiva på Livgardet med folk från missionen, jätteroligt.

Hade givetvis min kära ex-sambo Stina med mig och J och gänget, ja, det var en höjdarkväll.

Det var femkamp (som blev sjukamp?) med väldigt roliga lekar... Framför allt för mig som var nykter och kunde garva åt alla alkoholpåverkade som med varierande resultat snurrade med huvudet mot en pinne, vurpade bland äppelträden på tillbakavägen, som inte fick i pennor i flaskor och allt möjligt tok.


Åt inga kräftor, var liiite sugen att smaka men det är det absolut inte värt, så sjuk som jag blir.

Icke.


Vi badade tunna och hade allsång till klockan två... :) Ramlade i säng ute på fältet kl 3. Upp kl 7.30 för att ta emot Stinas hund Doris av hundvakten och sen hade Stina ett tåg att passa, så jag och Doris packade in oss i Skolådan och åkte hem. Stinas föräldrar mötte mig i stan och tog hand om lilla bushunden. :)


Nu har jag ätit en något försenad frukost och ska faktiskt tippa mig själv i säng en stund och sooova.

Så jag är pigg och utvilad till kvällen som bjuder på återträff i hembyn.


Det ska bli heeeeelt underbart roligt!!

Ovido - Quiz & Flashcards