Alla inlägg den 19 september 2009

Av Lina - 19 september 2009 17:42

Laddade över bilder från mobilen nyss.

Måste bara bjuda på den här;


  

Mitt sideface på vägen hem från Stockholm förra helgen.

Doris. Man kan nästan se fartvinden! :)

Nu; mer städa.

Av Lina - 19 september 2009 14:51

Så här stod det i min morgontidning i morse;

"Tvillingarna (21 maj - 20 juni)
Hem och familj fortsätter att ha högsta prioritet.
Gör lite snyggt på hemmaplan. Du ska ju bo där."


Nu förstår jag inte. Hur menar dom nu?


(Okej då, den där bilden är från gårdagens inventering/städning av städskåpet.)  


Mjo, städning är på sin plats. Har ägnat förmiddagen åt plugg och uppsatsskrivning, nu blir det städning resten av dagen. Göra klart städskåpet, hallgarderoben, putsa om ett fönster som är mer än lovligt randigt, städa klädgarderoben, städa undan grejjer som ligger under sängen.

JAA va kul.

Tur jag köpte daypass på Spotify igår kväll så jag kan lyssna på bra musik under tiden.

Itchy Daze, så klart. :)

Ovido - Quiz & Flashcards