Alla inlägg den 14 september 2009

Av Lina - 14 september 2009 10:14

Mmm, har Itchy Daze låt "I never work on mondays" på hjärnan just nu.

Dessvärre måste jag jobba idag, så den är inte riktigt passande.

Jobbar till och med stängning. Oh, joy.


Har skrivit att-göra och att-packa-listor, utifall jag ska iväg. Då är det nämligen fullt ös som gäller om jag ska hinna allt. Ska börja göra sånt jag skjutit upp redan nu, sånt som jag ändå måste göra, oavsett. (Läs; städa garderoben, putsa fönster...)

Ska fixa med soffan och det också, får se hur vi löser det. Om jag åker får syster ta min soffa och så får jag köpa en ny när jag kommer hem. Får låna en av de hon tänker slänga så länge.

Montera vitrindörrarna måste vi också göra.. De har legat i kartongen lite för länge nu! ;)


Nä, nu måste jag pallra mig iväg till jobbet.

Efter fredagens tvärnit har jag inte precis överdrivet stor lust att åka dit.


Ovido - Quiz & Flashcards