Alla inlägg den 20 september 2009

Av Lina - 20 september 2009 21:32

Nedräkning pågår;



5.

Av Lina - 20 september 2009 18:29

Idag kom min yngsta systerdotter på besök. Det var inplanerat pysseldag och pyssel blev det.

Massa pyssel.

Det visade sig nämligen, föga förvånande för en del, att jag äger ungefär sju miljoner pärlor.

Som jag i princip glömt att jag hade. Det blev en väldig massa pärlor när man tog fram allihopa samtidigt.

Ett bord fullt. :)


Så vi har gjort armband, jag har äntligen provat att göra makraméarmband som jag längtat efter att ha tid med hela sommaren, skooj.


Vi har även varit på stan, lämnat böcker på biblioteket, ätit på gyllene måsen, shoppat armévänliga örhängen åt mig på Glitter, köpt skruvmejslar på Clas Ohlson, varit på Apoteket.. Phu.


Nu har jag levererat den lilla damen och fick då med mig gudbarnet på återvägen och lämnade henne på Söder.

Jag har redan börjat praktisera det här med att vara privatchaufför som ni hör. :)


Veckan är rätt späckad. Jobbar kväll tre av fem och jobbar som arbetsledare de övriga två.

Då kan i princip vad som helst hända, det vet man ju.

Ska även hinna träff med PT, föreläsningar, ett inlämningsarbete, studera en idrottsträning (?!) och mer grejja här hemma...


Nu; läsa in mig på behavioristisk, kognitiv och kognitiv-social teori.

Eh, ja. Hm.

Ovido - Quiz & Flashcards