Alla inlägg den 17 september 2009

Av Lina - 17 september 2009 18:01

Och idag fyller bloggen två år. Det betyder att det idag var två år sedan jag och de 39 andra som bildade Dalapluton ryckte in...

TVÅ ÅR! Kan inte förstå vart tiden tog vägen. Minns den där dagen väldigt väl.

Minns den hösten som om det var igår.


Jag saknar er!





  

Av Lina - 17 september 2009 17:51

Dagens bästa;


..på hallgolvet när jag kom hem väntade ett brev.

Ett ganska tjockt brev, med en inbjudan till bröllop..!


YEEEAH! Så i februari bär det av på vinterbröllop i Dalarna.
Vi får la' hoppas att jag får leave... ;)



Av Lina - 17 september 2009 06:05

Ja, kickstartar dagen med en timme pump, sen cykling med kombinerad pluggning efter det, dusch, hem på frukost och fixa matlåda, till jobbet, köra rally på företagssväng, in, ut på bäring (där jag måste övertala mina kollegor om att byta distrikt... Muta dom kanske?), in, äta lunch, ut på tömningssväng, in, dona lite, hem, städa hallgarderoberna, putsa fönster, skriva klart den första uppgiften till skolan (coachingfilosofi), laga mat, äta middag, sova.


Hur var det nu, dygnet har 29 timmar va?

Ovido - Quiz & Flashcards