Direktlänk till inlägg 30 november 2008

418

Av Lina - 30 november 2008 21:27

Så har november månad gått och vi kliver in i den sista månaden på 2008. Det är snart dags att summera året som har gått och det blir en utmaning i sig. Utnämna årets förändring, årets insikt, det roligaste, läskigaste, dummaste, mest överraskande, årets nästan, årets misstag, årets resa, gräl, årets låt och årets bekantskap.
En del av dem har jag svar på redan nu, en del får vänta till nästa månadsskifte.

Jag har den här månaden haft 418 unika besökare. En del av dem helt okända människor som ramlar in här av misstag, andra är vänner och bekanta, jag vet att mina föräldrar läser och ingen har väl missat att min storasyster läser? Hon är i alla fall den som kommenterar oftast och hon är även min allra största supporter, hur knäppa saker jag än gör!
Tack systeryster för det!

Fem personer har tagit sig tid att kommentera, det är kul men jag hade gärna sett att flera gav sig tillkänna. Berätta vilka ni är och varför ni läser.
Vad vill ni läsa mer om, vad vill ni slippa?

Jag har lagt fram den blå uniformen, ställt klockan på 5.20, i morgon klockan 6.30 är jag officiellt tillbaka i selen.
Lika förvirrad som vanligt.
Over and out, vi ses i december!

 
 
Lisa

Lisa

30 november 2008 22:34

lyckla till på jobbet imorrn!!!!!:) jag är inte det minsta avis då jag får va ledig en och en halv månad till:) jippie:) Kraaaaaaaaaam

http://kramasmera.blogg.se

 
S i m o n

S i m o n

1 december 2008 09:49

Hej gullet, jo jag heter Simon och brukar vara inne här och läsa ibland, det är spännande att läsa om dina militära engagemang och även dina äventyr med hemvärnet :)

Sen är det förståss kul att du varvar dina inlägg om militär/hemvärn med lite personliga inlägg, det är också trevligt.

Jag tycker din blogg är mycket bra men lite fler bilder hade inte skadat :)

Kram från Skånepågen

http://simon.holmbring.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 19 december 2010 18:45

Jag fortsätter att leva livet på : http://www.linaleverlivet.nu, välkommen! ...

Av Lina - 24 maj 2010 12:00

Nu har jag bestämt mig.   Från och med nu är denna blogg nedlagd och ligger bara kvar som minne.   Tack för 3,5 fina år, tack för alla kommentarer, tack för uppmuntran när livet varit jobbigt, tack för att ni gjorde mig upprörd nog att kliva ...

Av Lina - 18 maj 2010 12:29

Ju mer jag tänker på det, ju mer övertygad blir jag att bloggen gjort sitt. Den går på grym tomgång.   - jag kan inte berätta något om mitt nya jobb (eller åtminstone väldigt lite)- hur kul är det för er att läsa om mina fyrtioelva svängar på c...

Av Lina - 12 maj 2010 13:40

43 kvadratmeter bostad är fixad i stora staden från mitten av juni.   Åh! ...

Av Lina - 11 maj 2010 12:33

Just nu är det väldigt många bollar i luften, hela tiden, på jobbet. Roligt! Drar strax iväg på planeringskonferens, ska bli spännande. Kanske jag får ännu mer att göra? :)I övrigt har jag huvudet fullt av snurr i vanlig ordning, vill gärna komma...

Ovido - Quiz & Flashcards