Alla inlägg den 19 november 2008

Av Lina - 19 november 2008 16:03

Här bor jag!



Min röda hall - vardagsrum rakt fram, toalett till höger.


Fint folk på bästa platsen. Uppifrån och ned;
-Mitt posthorn som jag fick i Kosovo
-Logistiksektionen KS17
-Dalapluton -07 (Vpl)
-Min insatspluton i Hemvärnet på KFÖ 2006

Insidan av ytterdörren

Sant, så sant.

Badrummet går i... orange.

Badankor på toalettdörren


Vardagsrummet

Medicinlådan, inte helt oväntat full av lindor, tejp och värktabletter...


Matplatsen


Kök...eh.. kokvrån!


Sovrummet


Nya skrivbordet och byrån!


Fina tavlor och budda - Kosovo.
Grodan till vänster har jag fått av Johan när han var i Thailand och den man skymtar vid ljusen fick jag när K & S var i Sydamerika.

 Skrivbord med utsikt.

Sovrumsfönster



Ett fint ställ gör dem lite roligare...

Så ser det ut hemma hos mig! :)

Ovido - Quiz & Flashcards