Alla inlägg den 6 november 2008

Av Lina - 6 november 2008 21:19

Så är jag tillbaka i min tomma tvåa igen.
Tom ja, här finns en enda möbel, och den är dessutom halv.
Jag har min madrass på golvet i sovrummet... Utan sängram.
Det är allt! Får lite lätta flashbacks till för tre år sedan (exakt, idag!) när jag och exsambon separerade och jag bodde så här, i den här lägenheten, i flera veckor.

Deprimerande!

Men, det ska vi råda bot på.
Jag har supersnygga golv nu, bara en sån sak. Nu behöver jag bara bära ner alla möblerna också så... Just det. Mer bära!
Hm! Tur jag har en snäll pappa...

I morgon ska jag och Skolådan ut på äventyr, vi ska till Barkarby och köpa en bokhylla som jag hoppas att Skolådan pallar att frakta hem.
Skolådan var för övrigt hur snäll som helst och drog Statoils största monstersläp i söndags och hjälpte fröken K att frakta en säng hela vägen tillbaka till Ikea. Det gick  i n t e  fort - vi kom upp i 75 km/h på riksvägen, med plattan i mattan, men vi tog oss dit i alla fall! (Och hem, vilket var lättare då släpet var tomt!)
Så nu ska vi prova att frakta en hylla. Och går det vägen blir det en byrå i nästa sväng... Jag har lite projekt på gång, så här i semesterns tecken.

Körde hem från mina föräldrar idag på dan och det var rådimma över hela bygden, nästan som det var över Kosovo på morgonen när jag och Stina var ute och gick. Mer flashbacks!

För att byta ämne helt så var jag och klippte mig igår.
Lugg. Jag har lugg. Hallå ja! Det var inte direkt nyligen jag hade det!
Mitt hår har växt som ogräs senaste året så jag har fortfarande mer än axellångt trots att frisören var tvungen att kapa en rejäl bit för att allt det slitna skulle försvinna.

Bild? Ja... Det kommer när jag vant mig!


Nu ska jag bädda och sen krypa till kojs. Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards