Alla inlägg den 29 november 2008

Av Lina - 29 november 2008 06:49

Nu har jag på alla vis försökt förebygga en hemkomst på kryckor från den här övningen också.
Det bådar gott eftersom jag den här gången "bara" ska köra, jag ska inte ut i skogen och rumla i mörker med en massa packning.

Foten är tejpad, lindad, nedstoppad i raggsockor och en stadig känga.
Jag är utfodrad med yoghurt, musli och knäckemacka.
Kläderna ligger framme i hallen.

Vi ses i centrala stan idag, jag är hon med stora gröna terrängbilen...
Gå på stan en lördag fick precis en heelt annan vinkel.


Ikväll kopplar vi av med lite party här, innan utgång.
Grannen vägg-i-vägg hade brakfest igår så tavlorna skallrade på mina väggar.

Men jag blir inte arg - jag blir kvitt. :)
Ikväll, till exempel.

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards