Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Dimfri lördag

Av Lina - 31 oktober 2009 14:53

Titta, jag har fortfarande Internet. :D


Tack för att ni hjälpte mig att hålla tummarna. I morse när jag vaknade var det klart väder och under min träningsrunda runt campen så segade sig solen över bergskanten också. Dock lite kallt men det gör inget för det jag skulle göra idag får man göra även om det är kallt. Bara det inte är dimma.

Så klockan 8.30 klev jag in i den här;


 

Ja, den där figuren i "baksätet" är jag. ;) 


Och sen bar det iväg!
            

Den här sista bilden är min favorit, för allt på bilden är precis det här landet i ett nötskal.

Kolkraftverken spyr ut rök, vägarna är under ombyggnad och  resten är lera, lera, lera...


Men jag har fler bilder, från i veckan när vi var i Decane;



   

Tyske PAO:n som var med. Han var överlycklig hela dagen, han har varit här i flera månader men inte förrän nu fick han lämna stan! Själv har jag varit halva landet runt på bara två veckor!


    


Igår kväll var vi på quiz på svenska campen, vi vann inte, dessvärre (eller det är ganska bra för då behöver man inte göra frågorna till nästa vecka!). Idag rullar jag ner igen, på filmmys, det ska bli trevligt.

Men först ska jag shoppa, tvätta, träna och sova lite middag. :)


I morgon är det söndag och söndag här betyder ju som ni börjar lära er vid det här laget sovmorgon, träning, brunch och sen en roadtrip. Vi får hoppas på bra väder, för det vet ni ju också nu; bra väder = fotoväder! ;)


KRAM!

 
 
Helen

Helen

1 november 2009 08:57

Oj vilka fina bilder du har tagit. Man får verkligen se landet som det ser ut. Det är så kul att följa din blogg och se allt du är med om.
Ha en skön söndag.
Kram

http://famstenstroms.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 19 december 2010 18:45

Jag fortsätter att leva livet på : http://www.linaleverlivet.nu, välkommen! ...

Av Lina - 24 maj 2010 12:00

Nu har jag bestämt mig.   Från och med nu är denna blogg nedlagd och ligger bara kvar som minne.   Tack för 3,5 fina år, tack för alla kommentarer, tack för uppmuntran när livet varit jobbigt, tack för att ni gjorde mig upprörd nog att kliva ...

Av Lina - 18 maj 2010 12:29

Ju mer jag tänker på det, ju mer övertygad blir jag att bloggen gjort sitt. Den går på grym tomgång.   - jag kan inte berätta något om mitt nya jobb (eller åtminstone väldigt lite)- hur kul är det för er att läsa om mina fyrtioelva svängar på c...

Av Lina - 12 maj 2010 13:40

43 kvadratmeter bostad är fixad i stora staden från mitten av juni.   Åh! ...

Av Lina - 11 maj 2010 12:33

Just nu är det väldigt många bollar i luften, hela tiden, på jobbet. Roligt! Drar strax iväg på planeringskonferens, ska bli spännande. Kanske jag får ännu mer att göra? :)I övrigt har jag huvudet fullt av snurr i vanlig ordning, vill gärna komma...

Ovido - Quiz & Flashcards