Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Lina - 10 oktober 2009 15:21

Yes, har äntligen, äntligen tagit tag i det här med att städa garderoben.

Det var...väldigt välbehövligt, kan man säga.
Just nu jobbar jag på att städa ur lådorna i byrån så att jag får ner mer saker där också. :)


I övrigt ska jag kamma luggen och dra på partaj ikväll. Känner att jag behöver komma ut, ha kul, dansa som en dåre och vara glad.


Tappade en vänskap idag igen. Illa. Det har varit vass kommentar efter vass kommentar och nu orkade jag inte längre. Jag vet inte vad jag gjort henne, men något är det som gör att hon stör sig på allt jag säger och allt jag skriver. Känns ledsamt, för hon var ändå en av de personerna jag uppskattade mest av allt på förra missionen.
Tråkigt, men vänskap för mig är något helt annat än det här, så jag valde att avsluta kontakten. :(

Nu; fixa det sista i sovrummet, ut en sväng, käka thaiwok, duscha och sminka och fixa och dona och sen krooogen.
Hell yeah.

Av Lina - 10 oktober 2009 07:47

Har skickat ett mycket sakligt men argt mail om min situation till mannen som rekryterade mig.

Det här är f*n inte okej. Det ska inte vara så här, man får inte behandla människor på det här viset.

Punkt.


Så nu när det är avklarat och jag ändå inget kan göra förrän på måndag morgon tänker jag släppa det och försöka mig på att fixa lite här hemma. Dock kan jag ju säga att jag är måttligt motiverad när jag inte ens vet om/när jag verkligen åker. :/


Måste springa av mig lite ilska först tror jag, så jag blir snäll igen.

Mhm, så får det bli.

Av Lina - 10 oktober 2009 01:44

"Nån gång efter midnatt
Blev jag din bäste vän
Och jag var aldrig säkrare än så
Nån gång igen

Nu är jag
Alldeles söder om ingenstans..."

Av Lina - 10 oktober 2009 01:19

En väldigt rolig innebandyträning full av sprallig energi, ett jättelångt terapisamtal med världens bästa A som spontanslängde sig i bilen och kom, glass, film och soffhäng och jag är som en ny människa.


Och en chef som meddelade att jag skulle sluta stressa upp mig.
Landet ligger kvar tills jag kommer.


Tur!

Ovido - Quiz & Flashcards