Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Lina - 14 oktober 2009 23:02

Ja, idag blev det en överdos frisk luft tror jag. Trött som en tok blev jag. :)

Men vi hade i alla fall mysigt.

Pappa kom hem lagom tills det var dags att laga mat, så jag kunde med varm hand överlåta det till honom och fortsätta skriva på min inlämningsuppgift. :)

Sen fick jag skjuts hem och kvistade iväg på innebandyträning så nu är all observation till uppgiften klar, härligt.


Tyvärr är jag ju släkt med Alfons Åberg och "ska bara" innan jag får krypa ner i sängen.

Är väl bäst jag gör det då, för sängen med rena sängkläder och fluffigt täcke ser väldigt lockande ut.


Go' natt!

Av Lina - 14 oktober 2009 13:30

I vardagsrummet ligger det en gohund som sover djupt, snarkar lite och låter "oofoof", liksom småskäller lite, i sömnen. Han är ju bara fööör söt..!


  

Av Lina - 14 oktober 2009 08:37

Klart bästa sättet att börja dagen; 6 km löpning i två minusgrader. Kom hem med alldelens rosiga kinder. :)

Ovido - Quiz & Flashcards