Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Nätkontakt

Av Lina - 29 oktober 2009 20:20

Tjoho, jag har Internet! :) Ett Internet som inte kopplar ner varannan minut.

Härligt. :)


Så, nu kan jag berätta att jag tagit 110 nya bilder idag. Eller jag tog 108 och chefen tog två. En av hans bilder bjuder jag på nedan. Mina egna ska jag redigera och grejja med först... Sen får ni se dem också.


Senaste dagarna har varit upp, ner, upp, ner, humöret, jobbet, livet, ptja. Allt?
En mindre mental svacka har jag kravlat mig upp från nu och det börjar kännas bättre.

Jag har fått pepp och stöd per sms från finaste fina hemma i Sverige, ni vet att jag uppskattar er grymt!

 

Har varit ute på rull både igår och idag, igår körde jag downtown i mörker vilket var en upplevelse.

Jag tog mig dock fram överallt där jag ville, vilket var en bedrift eftersom min bil är lite för hög, lite för bred och lite för iögonfallande för att man ska kunna slinka fram lite så där... obemärkt.
Jag kom fram, tryckte upp bilen på trottoaren och klev ur och väntade. Blängde lite så där artigt avvisande på alla som försökte trycka upp sina bilar på MIN trottoarkant och när chefen kom ut från sitt möte konstaterade han "oh, va bra, du hittade en parkering!" och jag svarade utan att tänka "Eh, ja. Jag har ju stor bil. Och pistol."

Bra där... Inte!


Idag har vi varit hit;

  

Till Decani monastery, ganska långt västerut.

Men mer bilder därifrån kommer någon annan kväll när jag har tid. :)


Nu måste jag nämligen utnyttja den förmodligen tillfälliga nätkontakten till att betala räkningar.

Åååh va skoj!


Kram på er så länge!

 
 
Ingen bild

Syster L

30 oktober 2009 17:00

Skönt om det börjar bli lite ordning. Å det är helt rätt att du visar att det är du som bestämmer, med eller utan pistol!! :)
Själv får jag tydligen inte nog av mina smått dryga testosteronfulla nattarbetande pojkar, så jag drar till Sundsvall å Ladies Night nu. Ha det bra!! Kram Lena

 
Helen

Helen

30 oktober 2009 22:13

Vad skönt att ha ett fungerande internet.
Du verkar må bra och trivas .
Låter som du får uppleva en massa och kommer att komma hem med minnen för livet.
ha en toppen helg.
Kram

http://famstenstroms.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 19 december 2010 18:45

Jag fortsätter att leva livet på : http://www.linaleverlivet.nu, välkommen! ...

Av Lina - 24 maj 2010 12:00

Nu har jag bestämt mig.   Från och med nu är denna blogg nedlagd och ligger bara kvar som minne.   Tack för 3,5 fina år, tack för alla kommentarer, tack för uppmuntran när livet varit jobbigt, tack för att ni gjorde mig upprörd nog att kliva ...

Av Lina - 18 maj 2010 12:29

Ju mer jag tänker på det, ju mer övertygad blir jag att bloggen gjort sitt. Den går på grym tomgång.   - jag kan inte berätta något om mitt nya jobb (eller åtminstone väldigt lite)- hur kul är det för er att läsa om mina fyrtioelva svängar på c...

Av Lina - 12 maj 2010 13:40

43 kvadratmeter bostad är fixad i stora staden från mitten av juni.   Åh! ...

Av Lina - 11 maj 2010 12:33

Just nu är det väldigt många bollar i luften, hela tiden, på jobbet. Roligt! Drar strax iväg på planeringskonferens, ska bli spännande. Kanske jag får ännu mer att göra? :)I övrigt har jag huvudet fullt av snurr i vanlig ordning, vill gärna komma...

Ovido - Quiz & Flashcards