Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Ny dag

Av Lina - 27 april 2009 05:51

Ny dag, nya tag.
Förutsättningarna är något bättre; solen skiner och jag har sovit betydligt mer än jag gjorde igår natt.

Det är bara en vecka kvar, sen är jag hemma.



Kanske har jag lärt mig något nu, kanske har jag förstått att jag inte ska vara ute och flaxa runt, att jag ska vara hemma där jag har min trygghet och min familj? Abisko har varit lärorikt på många sätt, den saken är säker..


 
 
Ingen bild

storasyster

27 april 2009 14:46

Vill ha dig här NU!kramis syns om en vecka:=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 19 december 2010 18:45

Jag fortsätter att leva livet på : http://www.linaleverlivet.nu, välkommen! ...

Av Lina - 24 maj 2010 12:00

Nu har jag bestämt mig.   Från och med nu är denna blogg nedlagd och ligger bara kvar som minne.   Tack för 3,5 fina år, tack för alla kommentarer, tack för uppmuntran när livet varit jobbigt, tack för att ni gjorde mig upprörd nog att kliva ...

Av Lina - 18 maj 2010 12:29

Ju mer jag tänker på det, ju mer övertygad blir jag att bloggen gjort sitt. Den går på grym tomgång.   - jag kan inte berätta något om mitt nya jobb (eller åtminstone väldigt lite)- hur kul är det för er att läsa om mina fyrtioelva svängar på c...

Av Lina - 12 maj 2010 13:40

43 kvadratmeter bostad är fixad i stora staden från mitten av juni.   Åh! ...

Av Lina - 11 maj 2010 12:33

Just nu är det väldigt många bollar i luften, hela tiden, på jobbet. Roligt! Drar strax iväg på planeringskonferens, ska bli spännande. Kanske jag får ännu mer att göra? :)I övrigt har jag huvudet fullt av snurr i vanlig ordning, vill gärna komma...

Ovido - Quiz & Flashcards