Alla inlägg den 3 april 2009

Av Lina - 3 april 2009 18:11

Jag passar på att uppdatera då vår dator som omväxling verkar vara ganska snabb... Den är inte det så ofta, nämligen.

Idag har jag jobbat, var en väldigt lugn dag, jag hade stugorna idag. Ett helt gäng försvarsmaktsanställda som varit här och flugit helikopter under veckan och idag reste de hem. Och vad säger man, det är ett gäng som vet hur man städar... Det var en fröjd att kolla deras stugor.
Städvisitation på min ära. :) De fick klart godkänt.
Jag rappade av alla sju stugorna före lunch och fixade sen med tvätten tills det var dags att gå hem.

Solen sken och jag också, om man säger så.

Nu sitter jag och inväntar min lax som ligger i ugnen, mmmm. Ikväll ryktas det om styrdans i Storstugan, vi får väl se hur det blir. Jag ska upp och jobba kl 6.30 i morgon bitti så det får inte bli så jättesent.

Har läst ut ytterligare en bok, min fjärde så här långt. Jag som tyckte jag tog till i överkant när jag släpade med mig tio pocketböcker. Hmmm.
Tur det finns några att låna i tv-rummet också.
TV ja, någon sån har vi inte. Eller jo, vi har en, men man får bara in ryska och kinesiska kanaler på den. Mycket förvirrande. Vi inväntar hjälp från något proffs som ska styra parabolen rätt.

OnOff hörde av sig och berättade att min dator förmodligen blir klar runt den 19:e i stället för den 1:a, som de först lovat. Tyvärr förtäljer icke historien hurvida de tar det på garanti eller om jag ska betala. Nåväl, de hör väl av sig igen i så fall. Jag kan gärna vänta, om de bara fixar den gratis. ;)

Nä, äta och läsa senaste morgontidningen kanske. Jag hänger med i vad som händer där hemma, så ni kan vara lugna. :)


Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards