Alla inlägg den 15 april 2009

Av Lina - 15 april 2009 13:52

Livet blir aldrig riktigt som man tänkt sig.


I stället för tre fina lediga dagar med sällskap och roliga utflykter är jag två vänskaper fattigare och känner mig ensammare än på mycket länge.


Jag tänkte säga upp mig och åka hem, var ner på stationen i morse för att göra det, men eftersom säsongen är slut om 2½ vecka kan jag lika gärna stanna då uppsägningstiden är två veckor.

Så nu ska jag bara härda ut, först till lördag och sen resten av tiden.

Eventuellt måste jag flytta ner på stationen om det inte är hållbart.

Mina fyra väggar är jag redan trött på, får se hur länge jag står ut.
Hemlängtan? Oh ja.


Dagens ljuspunkt; jag hittade inte mindre än nio utbildningar att söka inför hösten. Så kan det gå.

Ovido - Quiz & Flashcards