Alla inlägg den 17 april 2009

Av Lina - 17 april 2009 20:25

Jag har blivit bjuden på ruskigt god middag. Kyckling och potatis...sallad. Typ. Fast hemgjord och fantastiskt mycket godare än plastburksvarianten.
Och sen tårta till efterrätt. Hu, va mätt man blir.

Nu ska jag låtsas som om jag inte alls har feber och känner mig tvärdöd i kroppen, ta en Ipren, kamma luggen, piffa ögonfransarna och sen bege mig till stationen och lyssna på ett band som spelar. I morgon klockan 6.30 ska jag infinna mig på jobbet. Jojo. Tur man har en snäll chef som lånar ut en bit av sitt golv så att man slipper gå efter E10:an i mörkret hem i natt.. :)

Och kanske vifta med sagda ögonfransar lite åt alla finfina gäster som är här på jippo över helgen... :)

Kanske ska lära mig att leva lite mer efter "Nischey Kar Apni Jeet Karoon" - jag slåss för att vinna...

Ovido - Quiz & Flashcards