Alla inlägg den 20 april 2009

Av Lina - 20 april 2009 21:19

Ja, mer snö. Lite mindre storm, men lite mer snö. Phu.
Idag har jag varit trött och ganska opeppad men ändå lyckats köra ett ganska bra race med jobb, promenad och städning här hemma.

Och en två timmars stödvila på sängen, mitt i allt, men ändå.

Har fått brev av min systerdotter som jag ska besvara och försöka få iväg i morgon, annars är planen för i morgon tämligen oklar.
Ledig, med förhoppningar om sol. Kanske pimpling, jag som aldrig pimplat vad jag kan minnas, ska få lära mig. Hah! :)
Blir vädret fint kan det bli en intressant dag på träsket.

Annars då? Jo, min medverkan i "Dolda kameran" verkar ha tagit paus, vilket är skönt. Jag släpper taget om en del saker som gjort ont länge och försöker se framåt, vilket inte är helt lätt, men jag måste.
Två stora delar av mitt liv de senaste två åren har lagts i minnesbanken, för att inte tas fram mer på länge, länge.
Två personer jag kommer att sakna av olika anledningar, men som jag mår bäst av att inte tänka på mer. Men jag känner mig tom nu, och undrar lite över vad jag ska fylla tomrummet med. 


Om två veckor så här dags, då sitter jag på tåget hem.

Ovido - Quiz & Flashcards