Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Lina - 7 oktober 2007 10:19

Ska strax ställa mig i duschen, ska åka om en timme. Mellanlandar hos mamma och pappa och hejjar på syrror, syskonbarn och busHugo innan jag tar tåget tillbaka till Kasern ikväll.

Har med mig en liten grej var till gruppmedlemmarna, en varsin spoork. (http://www.naturkompaniet.se/index.asp?ItemId=38771) Jag hade med mig min rosa förra veckan och de blev lite sugna på en egen, så nu har jag varit på Naturkompaniet och shoppat. :)

Annars då, jo, jag är lite låg eftersom jag hoppats på att få träffa en speciell person, men det hanns inte med den här helgen tyvärr. Nästa helg är det hemvärnsövning hela helgen, v. 42 drar vi på fältvecka och sen är det snart lov. (Vi är tjänstefria v. 44). Vet inte riktigt vad jag ska göra då, mer än att jag antagligen ska jobba helgen v. 43. Och fredagen v. 43 är det besöksdag på Kasern, då ska mammor och pappor och andra hugade få komma och titta hur vi har det... Well oh, well. Tiden går fort.

Nu ska jag duscha som sagt.
Vi hörs till veckan, kram så länge.

Ovido - Quiz & Flashcards